بدون شرح ... !

نماز جماعتِ جوانان مملكت؟!

1 نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من با وبلاگ شما از طریق سایت بالاترین که دوستی یکی از پستهای شما را به اونجا لینک کرده بود آشنا شدم .عذرخواهی من را بخاطر چنین درخواستی ان هم در اولین آشنایی و حضور بپذیرید . درصورتی که براتون ممکنه کد وبلاگتون را یا بخشی از کد که امکان استفاده از انواع فونت های فارسی رو میده ( خصوصا فونت nazanin که شما برای بخش خاندنی هاتون استفاده کردید ) را می خواستم . باز هم ممنون

oblomovification@gmail.com

درباره من

.
کاش می شد لحظه ای پرواز کرد حرفهای تازه را آغاز کرد کاش می شد خالی از تشویش بود برگ سبزی ، تحفه ی درویش بود کاش تا دل می گرفت و می شکست عشق می آمد، کنارش می نشست کاش با هر دل دلی پیوند داشت هر نگاهی یک سبد لبخند داشت کاشکی لبخندها پایان نداشت سفره ها تشویش آب و نان نداشت کاش می شد ناز را دزدید و برد بوسه را با غنچه هایش چید و برد کاش دیواری میان ما نبود بلکه می شد آن طرف تر را سرود
مشاهده نمایه کامل من

انباري وبلاگ