از اول هم معلوم بود، نبود؟

جبهه هواداران رییس دفتر، اعلام موجودیت کرده است و تابناک نوشت: شب گذشته جبهه «عدالت و رفاه»، با محوریت حمایت از رئیس دفتر دکتر احمدی‌نژاد، رسما اعلام موجودیت کرد. همچنین در پلاکاردهای تبلیغی این مراسم به عنوان حامیان، نام جمعیت وعاظ ولایی، ستاد امتداد مهر، ستاد حامیان ولایت، ستاد مهرورزی، گروه 72 ایران اسلامی، ‌حزب رفاه ایرانیان و حزب توسعه و چند نام دیگر به چشم می‌خورد.
به هر حال از اول هم مشخص بود، نبود؟ شخصی که ا.ن آن را دست راست خود و بازوی توانمند دولت می نامد ، گمان می رفت که چنین برنامه ای در سرشان باشد. دولت دهم پس از انتخابات سال گذشته که وجهه اش آسیب دید. از طرفی افاضات اسفندیار ِ دولت نیز کاملا واضح بود که در جهت ترمیم آن است. شخصی که دو ماه یک بار حرفی بزند و بخواهد روحانیت ِ نظام را متلاطم کند ، مبرهن است که حرف هایش از روی عقیده نبوده و بلکه فقط برای عزیز شدن میان مردم و اصلاح جلوه و وجهه اقتدارگرایان چنین بی پروا حاضر است به مقدسات توهین نماید. به هر حال وقتی که بوی قدرت می رسد ، برای خیلی ها دین و ایمان کم رنگ تر می شود، ای کاش که اسفندیار رحیم مشایی از روی اعتقادش چنین بگوید! کاش ... .
خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. کیست که ما را یاری کند؟ توکل بر خدا...

1 نظر:

دوده گفت...

به قول جهانگیر خان: اسی ماست دیگر...

درباره من

.
کاش می شد لحظه ای پرواز کرد حرفهای تازه را آغاز کرد کاش می شد خالی از تشویش بود برگ سبزی ، تحفه ی درویش بود کاش تا دل می گرفت و می شکست عشق می آمد، کنارش می نشست کاش با هر دل دلی پیوند داشت هر نگاهی یک سبد لبخند داشت کاشکی لبخندها پایان نداشت سفره ها تشویش آب و نان نداشت کاش می شد ناز را دزدید و برد بوسه را با غنچه هایش چید و برد کاش دیواری میان ما نبود بلکه می شد آن طرف تر را سرود
مشاهده نمایه کامل من

انباري وبلاگ